ROLIGT?

I dag va jag och Anna på intagningsprov på De geer, bild och form, jag tyckte det var jätte roligt!  De hade ställt upp massa saker i mitten av en ring av staflin och sedan så fick man sätta sig vid ett stafli och först skissa av och sedan måla av den del man ville av det som stod i mitten. JAg funderar faktist lite mer på att välja estet nu.... 

Efter De geer så gick Anna och jag ner till stan och shoppa. =D Vi orkade inte åka tillbaka till skolan + att jag va så nervös innan så jag kände mig lite skakis efteråt. När vi skulle äta så mötte vi hela klass 9D och snacka om att man fick blickar på sig, de trodde att vi skolkade, vi gjorde det bara halvt :P hehe 

  Det blev inte så mycket shopping för mig den här gången men jag hittade en hel del grejer som jag ville ha. Men dagens viktigaste "uppdrag" fixade jag, ett gosedjur till min syster! 

 
Lilla  Labolina 



Kommentarer
Postat av: Anna

Hur har lilla Stella det? :D

2008-03-11 @ 18:34:30
URL: http://annagranstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0