Godmorgon!

Nu sitter jag vid Tabassoms dator och kollar in massa bloggar, skriv en komentar så kommer jag kolla in din blogg med! =D
 Det blev ingen skräckis igår för att den ladda aldrig klart för ens klockan va jätte sent och ögonen typ föll ihop! =/ aja det får bli nån annan gång.
Föresten jag har färgat mitt hår, ljust. . . Det blev en blandning av guldigt och orange enligt mig, INTE som jag tänkt mig! Jag känner inte ingen mig själv längre!, jag tror jag ångrar mig men endå så gör jag inte det. En sak som är konstig är att jag tycker det va rätt OK att har uppsatt hår, jag tycker aldrig att jag har passat i det. Jag måste bli nöjd senare för det kostade endå 890 kr för slingor och klippning. Ni får se en bild senare kanske. . .

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det är klart du måste lägga ut en bild! Jag tror säker du blev skitsöt!

2008-03-29 @ 11:46:52
URL: http://annagranstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0