Söndag

I söndags så skulle Jag, Tabassom, Afsane och kanske Anna ha en myskväll med film och bara massa sanck men det blev inte riktigt som planerat. Afsane och Anna kom inte och då blev det bara Tabassom och jag som fick ha vår myskväll. Den började med Elle- galan men det var inte så bra som vi trodde och sedan så kollade vi på Andra avenyn. =D Första gången på aslänge för mig, det är så svårt att följa serier... 

Linn <3 ringde till mig och undrade vad jag gjorde och det slutade med att Linn sov över hos Tabassom också. Riktigt myys var det! <3  

Linn berätade att hon hade fått en Londonresa i alla hjärtansdagpresent. Hennes mamma och hon ska åka och shoppa i London i tre dagar. =D Såå hiiimmmmlaaa kuuul!!!! Jag är väldigt avundsjuk på dig!! JAG VILL MED! Hoppas du får det toppen gumman, det förtjänar en tjej som du!, LOVE YOU! 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaa eller hur! det är supersvårt att följa serier, även fasst dom är bra d;

2008-02-21 @ 15:36:57
URL: http://francoiis.blogg.se
Postat av: Lisa svarar- Rebecca

Ja, jag tycker det är jätte svårt och jag glömmer bort hela tiden :p

2008-02-21 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0