Melisa <3

I dag så åkte jag hem från Afsane ungefär klockan halv ett och jag ville bara hem och bara ta det lugnt idag. Det blev som jag ville förutom att Melisa kom till mig på eftermiddagen och vi pratade och bara hade trevligt. =D Har inte träffat henne på flera månader. =( Men nu är jag glad när jag fått prata med dig en stund =D haha. Vi gick bort till vårat hus, hon ville se hur det såg ut. Jag har ungefär planerat hur jag vill ha mitt rum nu men jag har inte börjat kolla på vad jag ska ha för tapet ännu. Jag ska önska mig en bred säng i födelsedagspresent, det är så himla skönt!♥Hoppas hoppas hoppas att jag får en! Då skulle fler av mina drömmar gå i uppfyllelse. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0