god jul xD

Tim och jag åkte till våran moster Caroline idag och vi bytte julklappar. Lite sent vi vet men vi har bara inte träffats. (Smarta) Lisa glömde att ta med sig medicinen, för jag tål inte hennes katt Lizzy men jag klarade mig rätt bra den här gången. *pust* Det är så jobbigt att vara allergisk! Tim och jag fick et presentkort var, jag fick på Ginatricot och Tim fick på Carlings tror jag. :S


                                                                                     
                                                                             
                                                                                             

Kommentarer
Postat av: cornelia

nu kan du shoppa loss:) du sa ju att du ville åka till stan fast att du inte hade några pengar så det ändå inte va kul:) men nu kan då gå till stan och handla:):):):P

2008-02-18 @ 17:07:07
Postat av: Anna

Va kul med jul! :D

2008-02-19 @ 10:51:44
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: Lisa-svarar Cornelia

Ja det är ju sant =D men på ons kommer jag få månadspeng =D SHHOHHOOO!!!! =D=D=D shoppa loss blir det för mig !

2008-02-19 @ 11:22:08
Postat av: Lisa svarar- Anna

Ja, det är alltid trevligt =D

2008-02-19 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0