Farmor <3

Idag så var det en slapp dag för mig, jag gillar sådana! Jag hade hela huset för mig själv, jag spelade hög musik och kollade på filmen "Se upp för dårarna" och jag tyckte den var bra! =D Skulle träffa min farmor på en fika på dagen men hon blev tvungen att jobba så vi såg vid klockan fem på stan. Farmor såg Monki och frågade om vi skulle gå in där. Det slutade med att jag fick en kjol därifrån. =D Men om vi hittat en kjol så tyckte farmor att jag skulle ha en topp till och det blev två från Lindex. TACK farmor! ♥ Efter shoppingturen så satte vi oss på Lindahls och tog en varsin fralla. mums! Efter fikat for vi hem till henne och spelade kort =D, "mulle", jag vann!=D jippi! ^^En härlig eftermiddag med farmor är aldrig fel, det gör jag gärna om! puss på dig!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0