.

Just nu så går det jäte segt i skolan för mig! Jag fattar inte So.n någon ting och i morgon har jag ett No-prov som jag inte heller fattar så mycket av, jag har varit så trött på senaste tiden, borde nog gå och lägga mig lite tidigare! =S  Tennis blir inte av i morgon heller, fjärde veckan det inte blir någon tennis för mig tror jag allt! =( Men nästa vecka, då så ska jag spela, det spelar ingen roll vad som kommer i vägen då, jag har fasen jätte lust att spela tennis nu ju =(. Men jag ska till min mamma och det har jag också jätte lust med. =)
  
image89


Nej nu har jag bestämt att jag ska fan sattsa på skolan så j***a mycket nu de få månaderna som jag har har på Ramunderskolan! Fy fyfasen vad jag längtar till gymnasiet nu asso, är så jävla trött på våran skola nu och på vår klass också faktist, ta det inte personligt! Jag får stå ut och njuta av de månaderna som är kvar istället för att längta till det som kommer, då så känns skolan nog mycket roligare tror jag allt. ? 




Kommentarer
Postat av: Micaela

Vem är INTE trött på vår klass? :S

2008-03-01 @ 09:08:58
Postat av: Lisa svarar-Micaela

heheheehe :p

2008-03-02 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0