Dagens (fynder)




               

I dag vågade jag mig på att köpa en sådan där överraskningspåse på Glitter. Det var typ inga fina grejer i men det var kul innan jag öppnade påsen xD haha Men i alla fall den innehöll:

-  silvriga örhängen (ok)
- persikofärgat pannband (extra fult)
- vitt pärlhalsband (fult)
- ett lila sidenband (sådär)
- beige ringörhängen (sådär fina)
- rödrutigt pannband ( ok men jag kan inte ha pannband)
- mattsilver armband (fult)
- halsband med en stor röd cirkel (sådär)
- beigea armband (fula+stora)
- silvrigt halsband med små hjärtan på (fint) 

Kjolen kostade bara 20 kr och den kommer från Vila. Den gillar jag men den fanns bara i medium så jag får sy in den lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0