okontaktbar!

Okej så här är det: I dag så har jag inte varit i skolan, vilket va VÄLDIGT skönt! Jag skulle nog inte ha gått till skolan i Onsdags och torsdags men envis som man är. . . Men igårkväll mådde jag inte alls bra och min pappa tyckte helst att jag skulle vara hemma idag, men jag skulle se när jag vaknade i morse. Jag mådde som jag hade gjort dagarna innan men jag visste att jag skulle tycka det va jobbigt i skolan så jag sket i den vilket va väldigt skönt!!
Men, jag hade bestämt att fika med två underbara tjejer i eftermiddags, Linn och Anna och det vill man ju inte missa fast man är krasslig, det är ju inte lika jobbig som skolan lixom. När jag kom hem från fikat så tänkte jag ringa till Linnéa men jag kann inte ringa med min mobil för jag har inget abonemang. Då tänkte jag ringa med hemtelefonen och så visade det sig att den inte funka och då tänkte jag kolla om hon va inne på msn men då så hade vi tydligen inget internet heller! Jag va ensam hemma och jag kunde inte kontakta någon på något sätt, snacka om att man känner sig handikappad! 

image166

så jag satt och redigerade bilder istället. :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow. vad fina! :D

2008-04-11 @ 22:12:54
URL: http://annagranstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0