Myspys

Idag så va vi på arbetsemuséeumet och blev guidade för förintelsen. Jag trodde att det skulle vara jätte intressant och att jag skulle bli jätte påverkad men jag och många fler tror jag tyckte att det blev väldigt långtråkigt! :( Efter den långa föreläsningen så gick jag, Anna, Whilma och Sandra och åt på Chili & Wook och det va jätte jätte gott =D .  Jag följde Whilma en bit påvg  hem till henne och helt plötslig så började det att ösregna, typ hagla också! haha så när jag kom hem så frös jag som en griskulting! Men Fia "räddade" mig :P, hon kom in med en jätte skön Ralph Lauren polotröja och sa att den va för liten för henne och jag bara tacka och buga :p 

458781-162458781-161

Så nu sitter jag här och pluggar med min myströja och en kopp te och pluggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0