Fjant!

Hej jag heter Lisa och jag har fobi för sprutor =O. I dag skulle vi ta sprutor i skolan mot kikhosta och stelkramp och jag blev inte glad för det. Jag mådde illa och fick ont i magen så fort de påminde mig om sprutorna. När jag och några till satt i så kallade väntrummet så retade Adam mig om hur stor och grejer sprutan är så jag blev ännu mer nervös. Min söta kompis Cornelia följde med in och stödde mig, du är så snäll. Jag berättade att jag har fobi för sprutor och då blev den andra sköterskan jätte gullig och sa håll mig i handen osv. Jag var så nervös att jag måste erkänna att det fälldes en tår ner för min kind :S haha men det kändes typ ingenting när jag fick den som tur var, men det är mer att jag tycker det är obehagligt. Aja nu är det över, SKÖÖNT!!! Innan tyckte jag att jag var jätte fjantig, alla andra va helt vanliga och jag mådde illa för att vi skulle ta en liten spruta. Haha aja alla har sina fobier. :P

458781-181

Har du någon fobi?

Kommentarer
Postat av: Lexie

jag har också fobi för sprutor

2008-04-17 @ 20:38:15
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Cassandra

usch jag tycker inte heller om sprutor :(

2008-04-17 @ 20:49:53
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0